23M: S’apropa una marea de togues en direcció al Ministeri de Justícia en defensa dels jutges substituts?

2015-03-19 09:28

-EL JURISTA-

Col·lectius de jutges i magistrats substituts, amb el recolzament de l'Associació de la Judicatura Eventual Catalana i l'Associació de Jutges Concepción Arenal, han convocat una manifestació dilluns que ve dia 23 de març a les 13 hores front les portes del Ministeri de Justícia, per reivindicar contra la precarietat laboral que estan sofrint com a jutges substituts.

S'hi sumaran a aquesta marea negra la resta d'operadors jurídics? Ho faran les altres associacions de Jutges i Fiscals, el Consell General de l'Advocacia Espanyola, el Consell General de Procuradors d'Espanya o la Confederació Espanyola d'Advocats Joves? Sortiran al carrer els més de 18.000 membres que conformen la popular "Brigada tuitera"?

El passat 24 de juliol cuasi un miler d'advocats van desfilar per Madrid en protesta de les taxes judicials i la seva interferència en l'accés a la justícia per part dels ciutadans. Reivindicaran també contra la precarietat laboral dels jutges substituts, necessaris per al bon funcionament de la justícia?

Associació per la Judicatura Catalana ajudicat@gmail.com